Regulamin Sklepu Internetowego New Harmony Lab.
Przejdź szybko do informacji o zasadach zwrotów
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego przez NexaVert sp. z o.o. z siedzibą w Polsce pod marką New Harmony Lab, dostępnego pod adresem internetowym https://newharmonylab.pl/.
- Regulamin skierowany jest do konsumentów dokonujących zakupów w Sklepie.
- Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na stronie internetowej Sklepu, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści.
- Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, lecz niezbędna do złożenia zamówienia oraz zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą.
§ 2. DEFINICJE
- Dzień roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny na stronie Sklepu, umożliwiający złożenie zamówienia.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie.
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupów niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkt – suplement diety FitoHarmony dostępny w Sklepie w formie jednego opakowania, zestawu 3 opakowań oraz w formie subskrypcji. Suplementy diety dostępne w Sklepie są środkami spożywczymi w rozumieniu Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2006 nr 171, poz. 1225 ze zm.). Służą one uzupełnieniu diety o witaminy, minerały lub inne substancje odżywcze i fizjologiczne, wspierając prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Produkty te nie są przeznaczone do leczenia, diagnozowania ani zapobiegania jakiejkolwiek chorobie i nie stanowią zamiennika dla przepisanych przez lekarza leków. Przed użyciem zaleca się konsultację z lekarzem lub farmaceutą, szczególnie w przypadku osób z istniejącymi schorzeniami, przyjmujących leki lub kobiet w ciąży.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, umożliwiająca Klientom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych treści elektronicznych zawierających informacje o Produktach i promocjach.
- Konto – indywidualny panel Klienta, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę po dokonaniu rejestracji przez Klienta.
- Koszyk – wirtualne narzędzie umożliwiające Klientowi agregowanie wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości.
- Dowód zakupu – Klient otrzyma ze sklepu drogą mailową potwierdzenie dokonania płatności oraz zrealizowania zamówienia przez Sklep.
§ 3. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sklep świadczy usługi drogą elektroniczną, polegające na: a) prezentacji oferty Produktów, b) umożliwieniu zawarcia Umowy Sprzedaży, c) prowadzeniu Konta Klienta, d) przesyłaniu Newslettera, e) przyjmowaniu i obsłudze reklamacji oraz zwrotów.
- Korzystanie z Konta oraz Newslettera jest dobrowolne i nieodpłatne. Klient może w każdej chwili zrezygnować z tych usług, wysyłając odpowiednią prośbę na adres info@newharmonylab.pl lub korzystając z odpowiednich opcji dostępnych w panelu Klienta („Moje Konto”).
- Sprzedawca zobowiązuje się do stosowania odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych przekazywanych drogą elektroniczną oraz zabezpieczenia treści cyfrowych przed ich pozyskaniem przez osoby nieuprawnione.
§ 4. REJESTRACJA KONTA
- Rejestracja Konta Klienta na stronie Sklepu jest dobrowolna i nieodpłatna.
- Aby założyć Konto, Klient musi wypełnić formularz rejestracyjny, podając następujące dane: imię, nazwisko, adres e-mail, adres do wysyłki oraz adres do rozliczeń (jeżeli jest inny niż adres do wysyłki), numer telefonu oraz hasło.
- Po wypełnieniu formularza Klient otrzymuje na podany adres e-mail link aktywacyjny, którego kliknięcie potwierdza rejestrację i aktywuje Konto.
- Klient ma możliwość w każdej chwili usunięcia Konta, wysyłając stosowne żądanie na adres info@newharmonylab.pl lub poprzez opcję „Usuń Konto” w panelu Klienta („Moje Konto”).
§ 5. ZASADY ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Klient może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
- W celu złożenia zamówienia, Klient dodaje wybrany Produkt do Koszyka, a następnie przechodzi do Formularza Zamówienia, gdzie podaje dane potrzebne do realizacji zamówienia (m.in. adres do wysyłki) oraz wybiera sposób płatności i dostawy.
- Potwierdzenie zamówienia przez Klienta następuje po zaakceptowaniu Regulaminu i Polityki Prywatności oraz kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia wysłanego przez Sprzedawcę na podany przez Klienta adres e-mail.
- Klient ma możliwość wprowadzania zmian do zamówienia do momentu potwierdzenia jego wysyłki przez Sprzedawcę.
- W przypadku braku dostępności zamówionego Produktu, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta. Klient może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub odstąpić od zamówienia.
- Zawierając umowę Konsument wyraża zgodę na otrzymanie od Sprzedawcy cyklu wiadomości mailowych z informacjami na temat sposobów używania produktu a także wspierających jego regularne stosowanie.
§ 6. CENY I METODY PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny Produktów podane na stronie Sklepu są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich, i zawierają podatek VAT.
- Koszty dostawy Produktu są doliczane do wartości zamówienia i są widoczne w Formularzu Zamówienia przed jego złożeniem.
- Klient może wybrać jedną z dostępnych metod płatności: a) płatności elektroniczne (np. za pośrednictwem Stripe, Przelewy24), b) płatność kartą płatniczą (Visa, MasterCard)
- Klient jest zobowiązany do dokonania płatności przy składaniu zamówienia.
§ 7. DOSTAWA
- Dostawa Produktów jest realizowana na terenie Polski oraz do wybranych krajów.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty.
- Koszty dostawy są uzależnione od wybranego sposobu dostawy, adresu wysyłki (w przypadku zamówień poza Polskę) oraz wartości zamówienia i są wskazywane na stronie w Formularzu Zamówienia przed zawarciem transakcji.
- W przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy, Klient ma prawo odstąpić od umowy, o czym musi poinformować Sprzedawcę drogą mailową lub poprzez formularz kontaktowy na stronie Sklepu.
§ 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Produktu, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów zwrotu Produktu.
- Zwrotom podlegają tylko kompletne towary zawierające wszystkie elementy. W przypadku suplementów żywności i kosmetyków opakowanie musi być nieotwarte (nienaruszone zabezpieczenie), nieuszkodzone i w stanie nadającym się do ponownego użytku (por. wyjaśnienie).
- W celu odstąpienia od umowy Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji wypełniając formularz na stronie Sklepu lub pod adresem https://wygodnezwroty.pl/newharmonylab albo przesyłając odpowiednie pisemne oświadczenie wraz z produktem na adres Sklepu.
- Zwrot Produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Koszty odesłania Produktu ponosi Konsument.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności na konto bankowe wskazane przez Konsumenta lub z użyciem metody płatności użytej przez Konsumenta przy zamówieniu. Sprzedawca dokona zwrotu płatności niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zawierającej zwracany Produkt o odstąpieniu od umowy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§ 9. REKLAMACJE
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu wolnego od wad.
- Klient może złożyć reklamację, jeśli zakupiony Produkt ma wady fizyczne lub prawne, które istniały w chwili zakupu.
- Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail info@newharmonylab.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
- Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres e-mail, numer zamówienia, opis wady Produktu, datę zakupu oraz preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (np. wymiana na nowy Produkt, zwrot pieniędzy).
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Klient zostanie poinformowany o decyzji w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.
- W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
§ 10. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ - Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, takich jak mediacja, arbitraż czy pomoc rzeczników konsumentów.
- Szczegółowe informacje o możliwości skorzystania z tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych do których zadań należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).
- Klient będący Konsumentem może również skorzystać z platformy ODR dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr.
§ 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Dane te są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień, prowadzenia Konta Klienta oraz przesyłania Newslettera, jeśli Klient wyraził na to zgodę. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania, a także prawo żądania ich usunięcia.
§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu internetowego zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa, rozszerzenia oferty Sklepu lub wprowadzenia nowych funkcji. O zmianach Klienci zostaną poinformowani na stronie Sklepu oraz drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
- Klientki, które przeczytały cały regulamin otrzymują 10% rabatu za wytrwałość z kodem REGULAMIN.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na stronie Sklepu.
Wyjaśnienie: Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (art. 38 pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)).